søndag den 17. marts 2013

Aller første blogindlæg!



Ja, jeg har startet den her blog pga. manges opfordringer (især svigermor ;)), så folk og fæ kan følge mig i mit liv herovre i London.

Indtil videre er der ikke meget at rapportere. Vi bor den første uges tid i West Brompton, hos Elspeth som er en sød australier, som er lidt nørdet, men simpelthen så rar! Vi er i fuld gang med at kontakte udlejere og søge jobs. Så lidt sker der hvertfald :)

Jeg veksler hele tiden med at føle mig total hjemme herovre og så føle mig så fremmed. Men okay, jeg skal nok huske mig selv på at det kun er dag 2 ;) jeg kan mærke at der her nok skal blive godt! Alle forudsætningerne for det, er der hvertfald.

Jeg savner allerede mine to baby-missere derhjemme, men det hjælper at tænke på at de bliver passet på af en rigtig sød familie! Men babies <3

Det må vist være en god start på mit nye blog-projekt. Smid lige en kommentar med på vejen ik? Det ville være pisse hyggeligt!


Btw, hvad synes I om titlen på bloggen? :b

2 kommentarer:

  1. Godt begyndt, du mangler en gadgets hvor jeg kan trykke følg ;)
    Glæder mig til at høre nyt. Her er der en regulær snestorm på vej, så god timing for jer.

    SvarSlet
  2. Fed overskrift, knap så fed med den lilla tekstfarve. Hils

    SvarSlet